Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Üritused selles toimumiskohas
november
30oktallday21novalldayEMI EWT koolitus: Juhi arenguprogrammToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Igas kollektiivis on isikuid, kelle erialased oskused on väga head ja nad suudavad olla oma kolleegidega meeldivates suhetes. Sellistest inimestes peetakse lugu ja neid austatakse. Tihti juhtub, et just neile
Kirjeldus
Igas kollektiivis on isikuid, kelle erialased oskused on väga head ja nad suudavad olla oma kolleegidega meeldivates suhetes. Sellistest inimestes peetakse lugu ja neid austatakse. Tihti juhtub, et just neile tehakse ettepanek astuda oma arengus järgmine samm. Võtta vastu juhi ametikoht või astuda juhtimise järgmisele tasandile. Kindlasti tegutsevad sellised inimese oma uues ametis vastutustundlikult toetudes oma teadmistele, oskustele ja kogemustele. Tõsi on aga ka see, et juhi amet erineb eelnevast ning juhi rolliga on seotud konkreetsed eesmärgid, ülesanded ja tegevused, milliseid eelnevas töös ei olnud.
Käesolev õppetöö toetub pikaajalisele juhtide koolituse kogemusele. Õpime tundma juhitöö põhitegevusi. Selles töös üles kerkivaid keerukusi ja nende meeldivama lahendamise võimalusi. Osavõtjad saavad mahukad õppematerjalid, kus on esitatud juhi töö põhitegevused. Väga oluline osa juhi töös on mõjusate suhete loomine ja hoidmine alluvate, kolleegide, klientide ja teistega. Selleks , et olla inimsuhete sfääris edukas on vajalikud spetsiaalsed sotsiaalsed oskused. Käesoleval koolitusel on ka need väga suure tähelepanu all ja võtavad õppetööst praktiliselt poole ajast.
Kuna õppetöös on suure tähelepanu all just oskuste omandamine, leiavad kasutamist paljud aktiivseid meetodeid, kus õppijad saavad omandatavat praktiseerida ja personaalset tagasisidet omandatu kohta. Praktika on näidanud, et väga kasulik on õppepäevade vaheline aeg, kus õppijal on ülesanded kasutada uusi oskusi igapäevases töös juhina. Järgneval koolituspäeval on hea analüüsida toimunud praktikat ning käsitleda ja harjutada õppetöös just neid teemasid ja olukordi, mis on konkreetsele õppijale keerulised.
Programmi tulemusena on osalejad:
- teadvustanud, kuidas toimib organisatsioon ja milles seisneb juhi töö
- õppinud juhtimise funktsioone, planeerimist, organiseerimist, eestvedamist ja kontrollimist
- õppinud juhtimise põhitegevusi nagu, otsustamine, delegeerimine, motiveerimine jt.
- teadvustanud juhi tööks vajalikud kompetentsused
- teadvustanud peamised sotsiaalsed kompetentsid, mis on vajalikud juhi rollide täitmiseks ja tegevuste efektiivsuse tõstmiseks
- teadvustanud isiksuses toimivad seaduspärasused ja võimalused nende rakendamiseks juhtimisel
- analüüsinud iseenda sotsiaalpsühholoogilisi ressursse ja nende rakendamise ning arendamise võimalusi
- õppinud inimeste juhtimise põhitehnikaid ja enese kehtestamise võtteid
- praktiseerinud käitumise erinevaid tehnikaid erinevates juhtimise olukordades
- loonud endale arenguülesanded
Koolituse teemad:
I teema. Organisatsioon ja juhtimine
Ettevõtte ja organisatsioonikäsitlus. Milles seisneb juhtimise töö?
Juhtimise mõiste, ülesanded, eesmärgid, rollid.
Liidri erinevate alamrollide tähtsus ja mõju.
Juhtimise funktsioonid.
Planeerimine, organiseerimine, eestvedamine, kontrollimine
II teema. Juhtimise tegevused
Otsustamine, delegeerimine, motiveerimine, juhi võim,
vastutus juhi töös, erinevad stiilid juhtimistöös,
eestvedamine, innuka töötegemise eeldused, jmt.
III teema. Inimeste juhtimine mõjusalt, kiirelt ja tulemuslikult.
Mõjusad käitumistehnikad enese kehtestamiseks juhi töös.
Eesmärgistatud, täpselt fokusseeritud sõnumi loomine.
Alluva mitteteadvustatud käitumise mõjutamine.
Konkreentsete käitumismustrite loomine.
Vastutuse, soovi ja tahtmise loomine alluvas tööülesannet täita.
IV teema. Eestvedamine. Juht, kui liider
Eestvedamise oskused ühise tõhusa töösse pühendumise saavutamiseks.
Tegevused ja käitumine, mis loob järgijad
Alluva, kui isiksuse täpne tajumine ja oskused teda kaasa tõmmata.
Juhi täpsed tegevused liidrina protsesside algatamisest, tulemuste tähistamiseni.
Isiksuslikud küljed juhi ja liidrina.
V teema. Meeskonna loomine ja arendamine
Gruppides toimuvad protsessid, meeskonna kujunemine
Meeskonna edukust määrava psühhokliima loomine ja hoidmine
Meeskonna arengustaadiumid.
Juhitegevused meeskonna erinevatel arengustaadiumitel.
Erinevad rollid meeskonnas ja nende tasakaal edukas koostöötamise protsessis
Koostöö loomine meeskonnas
VI teema Juhtimisolukordade praktiliste näidete analüüs
Analüüsime juhtimise alaseid näidisvideoklippe eesmärgiga mõtestada need juhi tegevuse võtted, mis kindlustavad edu.
Rühmatöödena arendatakse oskust näha ja mõista eelnevalt käsitletud teemasid. Mis? Miks? ja Kuidas? toimub tegevusprotsess. Millega luuakse edu? Kuidas tegutseb professionaalne juht ? jmt.
VII teema. Praktiliste juhtimisharjutuste lahendamine
Harjutame eelmistes moodulites õpitud oskusi tegevusprotsessi juhtimiseks.
Õppijad lahendavad konkreetseid juhtimise olukordi.
Analüüsime harjutusi ja õppijad saavad tagasiside.
Osavõtjad loovad isikliku arengu ülesanded
Töötamisviis
Lühiloengud, rolliharjutused videotagasisidega, arutelud, rühmatööd, testid.
Tunnistuse saamiseks.
Osavõtt kõigist õppepäevades
Vastamine küsimustikule
Praktilise juhtimisharjutuse lahendamine.
Õppemaht: 3 päeva 30., 31. oktoober ja 21. november
Hind: 660 EUR + km; ICC liikmetele 590 EUR+ km
Asukoht: Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torn I korrus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
![]() |
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
Oktoober 30 (Esmaspäev) - November 21 (Teisipäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
20novalldayalldayEMI EWT koolitus: Enesekehtestamine ja toimetulek manipulatsioonigaToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja
Kirjeldus
Koolitusel käsitletakse enesekehtestamist ehk võrdsetes suhetes olemist. Kuidas seista enese vajaduste eest, samaaegselt kahjustamata teise osapoole huvisid. Manipulatsiooni olemust ja manipulaatori erinevaid mõjutamisviise. Käsitleme, kuidas inimene oma käitumist juhib ja kuidas juhtida iseenda emotsionaalset seisundit suhtlemissituatsioonides. Koolitus viiakse läbi väikeses grupis, mis annab võimaluse analüüsida näiteid elust, leida praktilisi lahendusi ja arendada argumenteerimisoskust. Osalejad saavad juurde enesekindlust ja oskust veenvamalt käituda.
Sihtgrupp
Kõik, kelle igapäevatöö on pingeline ning seotud suhtlemisega erinevate inimestega.
Koolituse eesmärk
- Mõista, kuidas inimene oma käitumist juhib
- Omandada enesekehtestamise võtteid
- Õppida iseenda emotsionaalse seisundi juhtimist erinevates suhtlemise olukordades
- Õppida kehtestava käitumise abil edukalt toimima erinevates suhtlusolukordades
- Osata igapäevases suhtlemises ära tundma manipulaatorit
- Osata käituda vastavalt manipulatsioonile
- Õppida neljaastmelise oma vajadusi väljendava suhtlemismudeli, kõnelemine iseenda nimel, ümbersõnastamine ja teisi võtteid
Koolituse sisu
- Kuidas inimene juhib oma emotsionaalset seisundit ja enda käitumist
- Erinevad käitumisviisid: alistuv, agressiivne ja ennast kehtestav käitumine
- Enese käitumismustrite struktuuri uurimine (küsimustik)
- Enesekehtestamise sõnalised ja kehalised komponendid
- Ennast kehtestava sõnumi neljaastmeline mudel
- Mina sõnumite andmise kunst
- Kuulamine ja ümbersõnastamine
- Ennast kehtestava käitumise protsess
- Manipulatsiooni olemus ja viisid
- Manipulatsiooni eesmärk ja põhjused
- Manipulaatorid meie igapäevases elus, kuidas neid ära tunda?
- Psühholoogilise kaitse meetodid manipuleerimise vastu
- Praktilised harjutused paarides ja gruppides. Tagasiside
Koolituse läbinu
- Mõistab enesejuhtimise olemust ja võimalusi
- Oskab rakendada enesekehtestamise võtteid erinevates suhtlemise olukordades
- Tunneb ära manipulatsiooni ja oskab vastavalt sellele käituda
Õppetöö vorm/meetod
- Interaktiivsed lühiloengud
- Diskussioonid ja arutelud
- Praktilised harjutused
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Õppemaht: 1 päev
Hind: 220 EUR + km; ICC liikmetele 190 EUR+ km
Asukoht: Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torn I korrus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
![]() |
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
Terve päev (Esmaspäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
detsember
04detsallday05alldayEMI EWT koolitus: Klienditeenindaja oskusõpeToomas Osvet!!!
Kirjeldus
Meeldivad, kliendi soove ja vajadusi mõistvad suhted on iga firma tegevuse alustala. Eriti teeninduse sfääris on iga töötaja võimekus luua, hoida ja arendada häid inimeste vahelisi suhteid tema üks olulisemaid
Kirjeldus
Meeldivad, kliendi soove ja vajadusi mõistvad suhted on iga firma tegevuse alustala. Eriti teeninduse sfääris on iga töötaja võimekus luua, hoida ja arendada häid inimeste vahelisi suhteid tema üks olulisemaid põhioskusi.
Oskused nagu ka oskus suhelda professionaalselt iga külastajaga on õpitavad ja arendatavad. Käesolev koolitus tugineb väga pikaajalisele kogemusele, kuidas läbi praktilise õppe omandada inimsuhete juhtimise oskusi. Kuidas omandada teadmised ja oskused, et professionaalselt ja eeskujulikult käituda ning tegutseda klienditeenindajana.
Õpiväljundid.
Kursusel õppinu:
- mõistab klienditeeninduse olemust
- mõistab teenindusstandardi sisu ja ülesehitust
- mõistab teenindusprotsessi etappe
- tunneb klienditeeninduse käitumise võtteid
- tunneb erinevaid klienditüüpe
- tunneb sobivaid käitumisviise keeruliste klientidega
- oskab tegutseda praktilistes klienditeeninduse olukordades
Koolituse õppe sisu:
Mis on oluline professionaalses klienditeeninduses.
Miks on professionaalsus klienditeeninduses väga oluline.
Professionaalsuse seos firma imago ja tulemuslikkusega.
Milles seisneb teenindusstandardi olemus.
Kuidas teenindusstandard on üles ehitatud.
Teenindaja ülesanded ja teeninduse kvaliteet
Kõige olulisemad momendid ja tegevused professionaalses klienditeeninduses.
Professionaalsed tegevused klienditeeninduses.
Kuidas teenindusprotsess on üles ehitatud
Kindlad ja olulised sammud klienditeeninduse protsessis
Klienditeeninduse protsessi etapid kontakti loomisest kuni lõpule viimiseni
Klienditeeninduse erinevate etappide eesmärgid, tegevused ja konkreetsed tulemused.
Müümine ja lisamüük kliendisuhtes
Professionaalse klienditeeninduse käitumise viisid ja võtted
Praktilised käitumistehnikad klienditeeninduse
Erinevad klienditüübid, nende eripärad, soovid ja vajadused
Kuidas täpselt teostada erinevate klienditüüpide teenindamine
Keeruliste ja „raskete“ klientide teenindamise eripärad
Konfliktsete, raskete olukordade lahendamine klientidega.
Tüüpilised vead, mida tuleb klienditeeninduses vältida
Iseenda energia, meeleolu ja motivatsiooni säilitamine ning taastamine klienditeenindaja töös.
Praktiline klienditeenindus
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine. Praktiliste klienditeeninduse olukordade harjutamine. Konkreetsete klienditeeninduse käitumistehnikate harjutamine. Harjutuste analüüs ja tagasiside. Personaalsete enesearengu ülesannete püstitamine.
Õppemeetodid:
Lühiloengud, grupitööd, praktikum. Klienditeeninduse õppevideote analüüs. Osavõtjad saavad õppematerjali paberkandjal ja salvestised õppevideotega.
Iseseisev õppetöö:
Klienditeeninduse harjutuste lahendamine, iseenda arengu ülesannete püstitamine. Iseenda käitumismustrite muutmine.
Koolituse täies mahus läbinutele väljastame tunnistuse.
Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee
Maht: 2 päeva (16 akadeemilist tundi)
Hind: 440 EUR + km; ICC liikmetele 390 EUR+ km
Koht: Tammsaare Ärikeskus (A. H. Tammsaare tee 47, Tallinn)
Koolitaja:
![]() |
TOOMAS OSVET on pikaajaliste kogemustega juht ja koolitaja. Ta on töötanud juhina esmatasandi juhist tippjuhini. Ta omab superviisori, coach’i, NLP Trainer’i, suhtlemistreeneri, psühhodraama liidri , juhtimis-konsultandi ning andragoogi sertifikaate. Omandanud mitu kõrgharidust: füüsika erialal TPI-s ja psühholoogia erialal TRÜ-s ning õppinud TTÜ-s ärijuhtimist. Täiskasvanute koolitaja Kutse tase 7. (Euroopa kvalifikatsioon EQF). Ta on ka Eesti Suhtlemistreenerite Ühingu (ESTÜ) liige.Kõiki Toomase koolitusi on võimalik tellida ka sisekoolitusena! Küsi pakkumist: icc@icc-estonia.ee |
TÄIENDAV INFO
ICC Eesti, Tammsaare tee 47
Telefon: 641252
e-post: icc@icc-estonia.ee
Registreerimine Registreerimisvormil
Aeg
detsember 4 (Esmaspäev) - 5 (Teisipäev)
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
veebruar

Kirjeldus
Rahvusvaheline veebikursus + seminar-töötoad auditooriumis Koostöös ICC Akadeemia (asub Singapuris) ja EMI EWT-ga oleme käivitanud väliskaubanduskoolituse, milles on ühendatud parim rahvusvaheline oskusteave ja kaasaegne
Kirjeldus
Rahvusvaheline veebikursus + seminar-töötoad auditooriumis
Koostöös ICC Akadeemia (asub Singapuris) ja EMI EWT-ga oleme käivitanud väliskaubanduskoolituse, milles on ühendatud parim rahvusvaheline oskusteave ja kaasaegne koolitusmetoodika. Koolituse läbijad saavad oma professionaalsusele rahvusvaheliselt tunnustatud tõenduse +7 EAP.
KURSUSEL ON ÜHENDATUD ÜHEKS TERVIKUKS:
- Internetikoolitus, mille raames läbitakse viiest e-osast ja lõpphindamisest koosnev ICC Akadeemia veebikoolitus „Eksport-importsertifikaat“ (EIC). Programm annab laialdased teadmised väliskaubanduse korralduse ja eksport-import tehingute osas. NB! Programmi läbinud saavad rahvusvaheliselt akrediteeritud sertifikaadi (EIC).
Internetikoolitus toimub inglise keeles - Auditooriumikoolitus, mis on kavandatud toetama veebikursust. Kursus koosneb 6 + 1 kontaktkohtumisest (seminar-töötoast) kestvusega 8 akadeemilist tundi, kus lahendatakse veebikursuse temaatikaga seotud kaasusi ja sooritatakse lõpueksam rahvusvahelise proktori järelvalve all.
Auditooriumikoolitus toimub eesti keeles
Interneti- ja auditooriumikoolitus läbitakse sünkroonselt, sest üks programmi osa võimendab teist. Nii annab internetikoolituse kindla osa läbimine enne auditooriumikoolituse vastavat moodulit osavõtjatele kaasuste lahendamiseks vajalikud teoreetilised teadmised. Samas aitab kaasuste lahendamine paremini omandada internetikoolitusel läbitud teoreetilist osa. Lisaks selgitatakse auditooriumikoolitusel osavõtjatele küsimusi, mis võisid internetikoolitusel jääda arusaamatuks.
SIHTRÜHM
Väliskaubanduses osalevate ettevõtete juhid ja spetsialistid – eksportöörid, importöörid, logistikud, ekspedeerijad, juristid, ostu- ja müügijuhid, finantsistid
KURSUSE EESMÄRK
Arendada osalejate professionaalsust, avades ümbritsevas väliskaubanduse maailmas valitsevad seosed ning andes nende käsutusse efektiivsed tööriistad ja selged tegevusjuhised juhuks, kui midagi peaks minema teisiti kui oodatud. Omistada programmi edukalt läbinud osalejatele rahvusvaheliselt tunnustatud ICC Akadeemia EIC sertifikaat, mis ametlikult kinnitab omaniku kõrget erialast professionaalsust ekspordi-impordi vallas.
ÕPIVÄLJUNDID
Koolituse läbinu omandab teadmised ja oskused, mis on vajalikud professionaalsele ekspordi-, impordi- või logistikajuhile. Nende teadmiste kinnituseks saab koolitatav (peale kontrolltestide ja lõpueksami edukat sooritamist 5+1 ICC Akadeemia sertifikaati ning ICC Eesti / EMI EWT pädevustunnistuse.
KÄSITLETAVAD TEEMAD
Internetikoolituse (Eksport-importsertifikaat) programmi on koostanud väliskaubanduse juhtivekspert professor Guillermo Jimenez, kes on populaarse raamatu „The ICC Guide to Export-Import: Global Business Standards & Strategies“ autor. Programm koosneb viiest osast (e-kursusest) ja lõpueksamist. Iga e-kursus katab olulise osa oskustest, mida iga väliskaubanduses osaleja vajab rahvusvahelises äris osalemiseks alates lepingute läbirääkimisest ja sõlmimisest kuni võimalike piiriüleste kommertsvaidluste lahendamiseni (vt ajakava). Iga osa on iseseisev kursus, mille edukat läbimist jääb tunnistama eraldi ICC Akadeemia tunnistus
HINNAD
Koolituse hind: EUR 1830 + km
ICC Eesti liikmehind 1580 + km
Programmi läbija saab ICC Akadeemia EIC sertifikaadi Interneti koolituse ning ICC Eesti/EMI EWT pädevustunnistuse kogu kursuse läbimise kohta koos läbitud ainete loetelu ja kinnitusega 7 EAP omandamisest.
TOIMUMISE AEG JA KOHT
Esimene auditooriumikoolitus toimub 16. veebruaril 2024, viimane 3. mail 2024.
Auditooriumikoolitused toimuvad Tammsaare Ärikeskuses, Krõõda (keskmise) torni I korrusel aadressil Tammsaare 47, Tallinn.
Koolituspäeva algus 9:30, lõpp 17:00.
Programmi juhtiv koolitaja: Tiit Tammemägi, PhD, Rahvusvahelise Kaubanduskoja ICC Kaubandusõiguse ja -tava komisjoni (ICC Commission on Commercial Law and Practicis) kauaaegne liige Incoterms 1990, 2000, 2010 ja 2020 eestindaja ja toimetaja ning kasutusjuhiste autor.
Teda assisteerivad valdkonna tippasjatundjad.
AJAKAVA
Registreerumine ja tasumine: Soovitav võimalikult kohe, sest peale osavõtutasu laekumist avab ICC Akadeemia Singapuris igale osavõtjale personaalse konto ning annab ligipääsu veebikursuse materjalidele.
Iga veebikoolituse osa (kursuse) läbimise järel on kavas auditoorne seminar-töötuba kooskõlas läbitud kursuse temaatikaga alljärgnevalt:
Jrk nr | EIC veebikursus | Auditooriumikoolitus |
I osa
16.02 2024 |
International Trade Overview International Trade Landscape Transaction Phases and Trade Documents International Organizations The Incoterms® Rules |
Incoterms® 2020 Incoterms® 2020 versiooni uuendused ja sisesüsteem Kasutusjuhised Tüüpilised väärkasutused |
II osa
08.03 2024 |
Business Transactions and Contracts International Business Law Model Sales Contracts International Dispute Resolution Agency and Distributorship |
Lepingukaasused Mis on hea müügileping ja kuidas seda koostada? ICC rahvusvaheline kaubamüügi-leping – ICC Model Contract on International Sale of Goods. |
III osa
22.03 2024 |
International Logistics and Sourcing International Transport Overview Transportation Documents Customs and ATA Carnets Sourcing and Sustainability Compliance |
Vedu- ja ekspedeerimine Kaubavedu vs transpordilogistika Veoviisid ja vedaja(ekspedeerija) vastutus Vedaja pandiõigus |
IV osa
05.04 2024 |
Financing and Security Devices International Payments Documentary Credits and UCP 600 Short-Term Trade Finance Guarantees, Bonds, and Standbys |
Arvelduste- ja pangakaasused Maksevormid Akreditiiv on ja jääb Tehingute finantseerimine Garantiid |
V osa
19.04 2024 |
Global Business Management Global Marketing Overview Cross-Cultural Management E-commerce and International Trade Fair Trade |
E-kaubandus Rahvusvahelise kaubanduse arengud E-rakendused ekspordis-impordis |
VI osa
03.05 2024 |
EIC Final Exam Proctored procedure, 50 questions to answer |
Kursuse lõpetamine Lõpueksam |
TOIMUMISKOHT
Tammsaare Ärikeskuses
A.H. Tammsaare tee 47, Tallinn
TÄIENDAV INFO JA REGISTREERIMINE
Lisainfo: icc@icc-estonia.ee, +372 684 1252
Registreeru siin
Aeg
(Reede) 09:30
Toimumiskoht
Tammsaare Ärikeskus, Krõõda torni I korrusel
A. H. Tammsaare tee 47
Täiendav info ja registreerimine
Rahvusvaheline Kaubanduskoda - ICC EestiE-mail: icc@icc-estonia.ee; Tel: +372 684 1070 A.H. Tammsaare tee 47