ICC Eesti - Rahvusvaheline Kaubanduskoda

  • Avaleht
  • Uudised
  • Liikmed
    • ICC Eesti liikmebaas
    • Liikmete pakkumised
    • Astu ICC Eesti liikmeks!
  • Kalender
  • ICC Eesti
    • Tegevused
    • Publikatsioonid
    • Arvamus
    • Viidad
  • ICC WBO
    • Digiraamatukogu
    • Juhendid ja väljaanded
    • Videod
  • Kontakt
  • Liitu meililistiga
  • Oskusteave
    • Incoterms® 2020
    • Abimaterjalid
  • Projektid
  • English
  • Eesti
Home » Uudised » ICC avaldas 2024. aasta reklaami- ja turunduskoodeksi!

ICC avaldas 2024. aasta reklaami- ja turunduskoodeksi!

24.09.2024

Rahvusvaheline Kaubanduskoda (ICC) on välja andnud 2024. aasta uuendatud versiooni reklaami- ja turunduskommunikatsiooni koodeksist, kus oma panuse andsid ka Eesti turundusettevõtted. Koodeks jätkab oma aastakümnetepikkust missiooni kehtestada kõrged eetilised standardid reklaami ja turunduse valdkonnas, tagamaks, et turunduskommunikatsioon oleks seaduslik, väärikas, aus ja tõepärane.

Koodeks loodi esmakordselt 1937. aastal. Seda on sellest ajast alates pidevalt kohandatud, et arvestada muutuva ühiskonna ja tehnoloogiaga. 2024. aasta versioonis kajastuvad olulised muudatused, mis keskenduvad kaasaegsetele turundussuundadele:

  • Tehisintellekti ja algoritmide kasutamise reguleerimine turunduskommunikatsioonis.
  • Selged juhised influencer turunduse ja nende vastutuse kohta.
  • Täiustatud sätted keskkonnaalaste väidete ja jätkusuutlikkuse osas.
  • Eraldi peatükk, mis keskendub lastele ja teismelistele suunatud turundusele.

ICC turunduskoodeksist on saanud rahvusvaheline standard, mida kasutatakse laialdaselt reklaamis, müügiedenduses, sponsorluses ja digitaalturunduses. Uuendatud koodeks hõlmab kogu turundustegevuste spektrit ja aitab ettevõtetel järgida vastutustundlikku ja eetilist turundust. ICC koodeks võimaldab ettevõtetel tagada vastavuse rahvusvahelistele standarditele, aidates samal ajal vähendada vajadust valitsusepoolse sekkumise järele.

Kus saab ICC turunduskoodeksit rakendada?

ICC reklaami- ja turunduskommunikatsiooni koodeksit saab rakendada kõikjal, kus toimub reklaami- ja turundustegevus, olgu see kohalik või rahvusvaheline. Koodeksit kasutatakse laialdaselt järgmistes valdkondades:

  1. Reklaam ja turundus: Koodeksit rakendatakse igat tüüpi reklaamis ja turunduskommunikatsioonis, sõltumata meediumist – printreklaam, televisioon, raadio, internet, sotsiaalmeedia jne.
  2. Müügiedendus: See hõlmab kõiki müügiedendustehnikaid, sealhulgas soodusmüügid, boonuspunktid, allahindlused ja tasuta proovikampaaniad.
  3. Sponsorlus: Koodeks hõlmab sponsorlustegevusi, mis seovad kaubamärgi või ettevõtte sponsoreeritavate sündmuste, organisatsioonide või isikutega.
  4. Digitaalturundus: See sisaldab andmepõhist ja otsest turundust, samuti digitaalset reklaami, mis kasutab algoritme ja tehisintellekti (AI), näiteks sihitud reklaamid ja personaliseeritud pakkumised.
  5. Keskkonnaalased väited ja jätkusuutlikkus: Vältimaks eksitavat teadet, saab koodeksit rakendada turunduses, mis puudutab keskkonnaalaseid väiteid või jätkusuutlikkuse lubadusi.
  6. Lastele ja teismelistele suunatud turundus: Erilised reeglid kehtivad turunduses, mis on suunatud noorematele vanuserühmadele.

ICC koodeksit saab rakendada kõikides riikides ja turunduskontekstides, kus kehtivad eneseregulatsiooni mehhanismid, ning seda kasutatakse rahvusvahelise standardina vastutustundliku turunduse tagamiseks.

Ettevõtteid üle maailma kutsutakse üles rakendama ICC koodeksit, et tagada turundustegevuste läbipaistvus ja eetilisus, aidates samal ajal tugevdada tarbijate usaldust. Koodeks on kättesaadav ICC kanalites ja seda uuendatakse regulaarselt, et püsida ajakohane pidevalt arenevas digitaalses ja õiguslikus keskkonnas.

Laadi alla 2024. ICC turunduskoodeks siit

Leave a comment Tühista vastus

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga

  • Liitu ICC Eesti uudiskirjaga!
  • Astu ICC Eesti liikmeks!
  • ICC Eesti liikmete nimekiri
  • ICC Eesti üritused
  • ICC Eesti hommikuklubi
  • ICC Eesti rahatäht

Uudised

  • Eesti arbitraažieksperdid esindatud rekordkoosseisus ICC arbitraaži ja ADR komisjoni kohtumisel Pariisis
  • Rahvusvahelise Kaubanduskoja avaldus Ameerika Ühendriikide kaitsetollide teemal
  • ICC Eesti ja ImpactBuilders Tallinn koostöö avardab Eesti ettevõtete rahvusvahelisi võimalusi
  • Raigo Tammo – mees kes jõuab
  • In memoriam
  • Avaleht
  • Uudised
  • Kalender
  • Liikmete pakkumised
  • LinkedIn
  • Facebook
  • Flickr
  • Liitu meililistiga!
  • Isikuandmete töötlemine
Rahvusvaheline Kaubanduskoda - ICC Eesti, A.H. Tammsaare tee 47, Tallinn Estonia, +372 684 1070, icc@icc-estonia.ee
Sellel veebilehel kasutatakse küpsiseid. Kasutamist jätkates nõustute küpsiste ja veebilehe üldtingimustega.Nõustun Loe veel
Privacy & Cookies Policy

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT
X