ICC on kasutusele võtnud uue kaubamärgi identiteedi, mis peegeldab ülemaailmse institutsiooni strateegilist suunda ja missiooni panna äri toimima kõigi jaoks, iga päev ja kõikjal.
Uuendatud bränd sisaldab ka kaasaegset ja elegantset logo. Värskendatud logol kujundatud jämedas trükis ICC on tuletatud pikkuskraadidest– see rõhutab ICC globaalset haaret rohkem kui 45 miljoni ettevõtte institutsionaalse esindajana enam kui 170 riigis.
Uut välimust tutvustati sel nädalal Mehhikos toimunud ICC esindajate ülemaailmsel kohtumisel ning seda tähistati kogu maailmas, nii ICC WBO peakorteris Pariisis kui ka ülemere kontorites.
ICC peasekretär John W.H. Denton AO ütles: “Me juhime ja ühendame ettevõtteid kogu maailmas, et tulla toime ülemaailmsete kriisidega. Vajasime väljanägemist, mis peegeldaks meie töö dünaamilisust ja asjakohasust, ning usume, et praegu on ICC jaoks õige aeg oma eesmärgi olemust paremini tabada ja edastada seda omanäolise uue välimuse abil.”
Sellest tulenevalt on ka kõigil rahvuskomiteedel uued logod, seal hulgas ka ICC Eestil. Meie rõõmuks on uued logod kaunites sinimustvalgetes värvitoonides.
https://youtu.be/LyTrVIcECdE