ICC Eestiga on seni võimalik olnud kontakteeruda peamiselt kahe kanali kaudu: telefonil 684 1252 ja e-posti aadressil icc@icc-estonia.ee. Infoühiskonna kiire arenguga kaasa minnes oleme lisanud ka kolmanda kanali. ICC Eestiga on nüüd võimalik suhelda ka live chati kaudu ajal, mil külastad meie veebilehte.
Vestlusakna kasutamisel on mitmeid eeliseid:
- võimalus küsida kohe, kui kodulehel liikudes küsimus tekib. Olgu selleks huvi mõne koolituse või ettevõtlusreisi vastu, ICC Eesti liikmeks astumine või muu teema
- hoiad kokku aega e-kirja koostamiselt mõnes teises rakenduses (Outlook, Gmail jm)
- vastuse saad kiirelt – tööpäevadel kl 9-15 vahel vaid mõne hetke jooksul, muul ajal esimesel võimalusel
- live chat töötab ka mobiiliga kodulehte külastades
Ka mitmed teised kodumaised ettevõtted pakuvad oma veebilehe külastajatele ja kliendidele võimalust suhelda läbi vestlusakna, näiteks Euronics, Telia, Zone Media jt, et pakkuda mugavamat ja operatiivsemat teenindust.
ICC Eesti vestlusakna saad avada lehekülje all paremal nurgas.