Best Marketing Internationali Password 2018
28märtsTerve päev29Best Marketing Internationali Password 2018
Kirjeldus
Password 2018 Business Meets Culture & Technology NB! Kuni 10. jaanuarini on võimalus registreeruda eriti varajase linnukese soodushinnaga märtsis toimuvale Eesti suurimale turunduskonverentsile Password! Password on muutumas järjest rohkem ärikonverentsiks, mille sisu kõnetab ettevõtete juhte. Tänapäeva
Kirjeldus
Password 2018
Business Meets Culture & Technology
NB! Kuni 10. jaanuarini on võimalus registreeruda eriti varajase linnukese soodushinnaga märtsis toimuvale Eesti suurimale turunduskonverentsile Password!
Password on muutumas järjest rohkem ärikonverentsiks, mille sisu kõnetab ettevõtete juhte.
Tänapäeva turundus on palju enamat, kui lihtsalt naljakad reklaamid või teravmeelsed loosungid. Edukas turundus muudab tarbijate käitumist, hoiakuid ja (pop)kultuuri.
Kolm teemat ja esinejat, keda on oluline kuulata ka igapäevaselt turundusega mitte tegelevatel juhtidel:
- Huib van Bockel on kaksteist aastat Red Bulli Euroopa turundust juhtinud mees. Red Bull on hea näide sellest, kuidas ühest tavalisest energiajoogitootjast on tänu sisuloomele saanud kultusbränd (kes muuhulgas saadab inimese õhupalliga kosmosesse).
- Passwordil esineb ka LEGO globaalse sisuturunduse strateeg Ben Campbell, kes räägib sajandivanuse brändi väljakutsetest sotsiaalmeedia ajastul – kuidas tolmunud mänguklotside tootja murdis lahti Hollywoodi tippstuudiote uksed ja suutis saavutada kultusliku staatuse ka tänapäeva laste seas.
- Maailma mainekaima reklaamikonkursi Cannes Lions Grand Prix auhinna võitis eelmisel aastal väike Ahvenamaa pank, mis on pühendunud Läänemere kaitsele ja kutsub oma kliente üles tarbimist piirama. Alandsbankeni turundust korraladava Rootsi agentuuri RBK strateegid astuvad üles ka Passwordil.
Seekordne Password keskendub turunduse uuele reaalsusele ja räägib moodsast turundusest.
Turunduse uus reaalsus (ja ka Password 2018 sisu) on lühidalt järgmine:
- Tarbijad tahavad brände, millel on mingi sügavam mõte ja mis hoolivad maailmast. Orjapidamine ja loomapiinamine pole enam OK.
- Turundus pole enam eraldiseisev osakond ega funktsioon, vaid pigem kogu ettevõtet hõlmav tegevus. Turundus on osa ettevõtte kultuurist.
- Tehnoloogia võimaldab jõuda õige sihtgrupini ja valida välja parim loovlahendus. Paljud varem turundusinimeste käes olnud tööd teevad nüüd ära roboti.
- Parim võimalus eristuda on luua ettevõttele oma lugu ja siis seda lugu järjepidevalt – nii kommunikatsioonis kui kliendikogemuse kaudu – ellu viia.
- Sotsiaalmeedia ajastul ei saa ettevõtteid enam luukeresid kapis hoida ja oma klientidele puru silma ajada. Kõik tuleb kohe välja! Samuti ei saa brändid oma sõnumeid kontrollida. Ühepoolse pasundamise asemel tuleb klientidega dialoogi astuda.
Tere tulemast Passwordile, kus kohtuvad äri, kultuur ja tehnoloogia!
Tutvu hinnainfo ja programmiga SIIN.
Hando Sinisalu
Password 2018 programmijuht
Best Marketing International / Roosbaum OÜ
Aeg
28.03.2018 - 29.03.2018 (Terve päev)(GMT+00:00)
Toimumiskoht
Nordea Kontserdimaja ja Apollo Kino Solaris
Täiendav info ja registreerimine
-
Uudised
- ICC avaldas 2024. aasta reklaami- ja turunduskoodeksi!
- Suvised erihinnad sügisel algavatele koolitustele ja treeningutele.
- Õhtuklubi hooaja lõpetas ajuteadlane Jaan Aru
- Andrus Ansip ICC Eesti Õhtuklubi üritusel: Euroopa Liidu kiitus ja Eesti tuleviku mured
- Logistikaekspert Andri Piik rääkis Õhtuklubis tarneahelate tulevikust ja Logistika Plussi kogemustest
Search
-
Uudised
- ICC avaldas 2024. aasta reklaami- ja turunduskoodeksi!
- Suvised erihinnad sügisel algavatele koolitustele ja treeningutele.
- Õhtuklubi hooaja lõpetas ajuteadlane Jaan Aru
- Andrus Ansip ICC Eesti Õhtuklubi üritusel: Euroopa Liidu kiitus ja Eesti tuleviku mured
- Logistikaekspert Andri Piik rääkis Õhtuklubis tarneahelate tulevikust ja Logistika Plussi kogemustest
Arhiiv