fbpx

märts 2018

28märtsallday29alldayBest Marketing Internationali Password 2018

Password 2018

Kirjeldus

Password 2018

Business Meets Culture & Technology

NB! Kuni 10. jaanuarini on võimalus registreeruda eriti varajase linnukese soodushinnaga märtsis toimuvale Eesti suurimale turunduskonverentsile Password!

Password on muutumas järjest rohkem ärikonverentsiks, mille sisu kõnetab ettevõtete juhte.

Tänapäeva turundus on palju enamat, kui lihtsalt naljakad reklaamid või teravmeelsed loosungid. Edukas turundus muudab tarbijate käitumist, hoiakuid ja (pop)kultuuri.

Kolm teemat ja esinejat, keda on oluline kuulata ka igapäevaselt turundusega mitte tegelevatel juhtidel:

  • Huib van Bockel on kaksteist aastat Red Bulli Euroopa turundust juhtinud mees. Red Bull on hea näide sellest, kuidas ühest tavalisest energiajoogitootjast on tänu sisuloomele saanud kultusbränd (kes muuhulgas saadab inimese õhupalliga kosmosesse).
  • Passwordil esineb ka LEGO globaalse sisuturunduse strateeg Ben Campbell, kes räägib sajandivanuse brändi väljakutsetest sotsiaalmeedia ajastul – kuidas tolmunud mänguklotside tootja murdis lahti Hollywoodi tippstuudiote uksed ja suutis saavutada kultusliku staatuse ka tänapäeva laste seas.
  • Maailma mainekaima reklaamikonkursi Cannes Lions Grand Prix auhinna võitis eelmisel aastal väike Ahvenamaa pank, mis on pühendunud Läänemere kaitsele ja kutsub oma kliente üles tarbimist piirama. Alandsbankeni turundust korraladava Rootsi agentuuri RBK strateegid astuvad üles ka Passwordil.

Seekordne Password keskendub turunduse uuele reaalsusele ja räägib moodsast turundusest.

Turunduse uus reaalsus (ja ka Password 2018 sisu) on lühidalt järgmine:

  • Tarbijad tahavad brände, millel on mingi sügavam mõte ja mis hoolivad maailmast. Orjapidamine ja loomapiinamine pole enam OK.
  • Turundus pole enam eraldiseisev osakond ega funktsioon, vaid pigem kogu ettevõtet hõlmav tegevus. Turundus on osa ettevõtte kultuurist.
  • Tehnoloogia võimaldab jõuda õige sihtgrupini ja valida välja parim loovlahendus. Paljud varem turundusinimeste käes olnud tööd teevad nüüd ära roboti.
  • Parim võimalus eristuda on luua ettevõttele oma lugu ja siis seda lugu järjepidevalt – nii kommunikatsioonis kui kliendikogemuse kaudu – ellu viia.
  • Sotsiaalmeedia ajastul ei saa ettevõtteid enam luukeresid kapis hoida ja oma klientidele puru silma ajada. Kõik tuleb kohe välja! Samuti ei saa brändid oma sõnumeid kontrollida. Ühepoolse pasundamise asemel tuleb klientidega dialoogi astuda.

Tere tulemast Passwordile, kus kohtuvad äri, kultuur ja tehnoloogia!

Tutvu hinnainfo ja programmiga SIIN.

Hando Sinisalu
Password 2018 programmijuht
Best Marketing International / Roosbaum OÜ

Aeg

märts 28 (Kolmapäev) - 29 (Neljapäev)

Toimumiskoht

Nordea Kontserdimaja ja Apollo Kino Solaris

Täiendav info ja registreerimine

Rahvusvaheline Kaubanduskoda - ICC EestiE-mail: icc@icc-estonia.ee; Tel: +372 684 1070 A.H. Tammsaare tee 47

X